onsdag 18 januari 2017

Ny look

Händer lite spännande grejer nu så jag insåg att det kanske tittar in fler här snart, oups vad oaktuellt det kändes med 2 år gammal design.
Såg ni reportaget i Kuriren idag? Jag är så sprallig och taggad, nu händer det ngt varje dag vi kikar in på Bryggeriet och vi ser att allt vi valt och jobbat för blir så rätt!
jag är så stolt över min syster som till 150% har slitit för att få ihop detta, själv står jag mest för inredning och konceptet, men hon håller i det som jag aldrig skulle klara.
Vi stöter på patrull lite för ofta, mest byråkratiska problem och alltid detta att man måste övertyga stofiler uppåt i ledet om att ens ideer verkligen går att genomföra och att vi har kunskapen, vi har anlitat hantverkare som har stenkoll, och ändå ska det krånglas bara för att. Sen känner jag ibland att det är hemskt hur vi som kvinnor ofta blir behandlade utan respekt och blir inte tagna på allvar....
Lite morr på det, men som sagt galet taggad.


3 kommentarer:

Helena sa...

Du/ ni är så himla duktiga, vilken pers, vilket jobb med den där stora byggnaden så inte är det fy slam att du är och "petar"i inredningen..för det är ett otroligt jobb bara det..kan tänka att många bollar är i luften och eran iver att få det klart, du och din syster jobbar bar ihop annars så skulle ni kanske inte ta på er sånt stort projekt, detta ror ni i land som två stora kvinnor, GIRL POWER!! <3 Kan också inflika på ditt "Morr" män kan verkligen vara buffliga, inte alla men många, puss och kram. Sitter hemma idag...känt som om någon slagit hårt i magen med en knytnäve..tror inte det är magsjukan...bara lugnet efter stormen som slog till så att säga. Kraaaaaaaam...

Anonym sa...

Jaaa hurra! Så coolt och grymt detta kommer va! Inge mer patrull hoppas jag. Heja er ni ä bäst! ❤️
Kramelikram!
/Lie

Unknown sa...

Är verkligen så himla kul och så otroligt bra jobbat!! 😀💪 Ni gör det så bra! Kraam 💝
/Teresa